یکی از پرمصرف‌ترین پلاستیک‌های ظروف و بسته بندی مواد غذایی جهت فروش مستقیم محصول بین افراد رول لمینتی فود گرید CPP-OPP است که ضخامت‌ها و ابعاد مختلف تولید می‌شود. این فیلم پلاستیکی قابلیت چاپ دارد و می‌تواند برای انواع محصولات مختلف مورد استفاده قرار گیرد. می‌توان گفت بیش از 90 درصد از بسته بندی‌های مواد غذایی که در فروشگاه‌ها مشاهده می‌شود با این نوع مواد اولیه بسته بندی می‌شوند که به دلیل چاپ پذیری بسیار بالا و بهداشتی بودن آن کاربردهای بی‌شماری دارد. برای خرید و اطلاع از قیمت رول لمینتی فود گرید CPP-OPP با ما در «آذین پلاست» تماس بگیرید.

رول لمینتی فود گرید CPP-OPP چیست؟

OPP مخفف Orient Polypropylene Film است. این ماده از ورقه نازکی از پلاستیک ساخته شده از مواد خام پلی پروپیلن است که به طور گسترده در صنعت بسته بندی مواد غذایی و سایر صنایع بسته بندی استفاده می‌شود. CPP مخفف عبارت Polypropylene Cast است که رنگ شفافی دارد و برای استحکام و دوام بیشتر به صورت لمینت روی دیگر ورق‌های پلاستیکی ذکر شده استفاده می‌شود. این فیلم برای بسته بندی مواد غذایی با قابلیت فود گرید تولید شده است. به این معنا که هیچ ضرری برای مواد غذایی ندارد.

فیلم CPP مانند فیلم OPP است فقط با این تفاوت که به صورت تک لایه و شفاف استفاده می‌شود. دلیل استفاده از این لایه مربوط به افزایش قابلیت آب بندی و مقاومت محصول نهایی است. فیلم‌های CPP برای بسته بندی به تنهایی قابل استفاده نیستند و فقط در فرم لمینت برای افزایش استحکام در بسته بندی کاربرد دارد. فیلم OPP به سلفون متالیز شده اشاره دارد که با رنگ آلومینیومی خود شناخته می‌شود. یکی از بهترین نمونه‌ها از این فیلک در بسته بندی‌های چیپس و پفک است.

مشخصات رول لمینتی فود گرید CPP-OPP عبارتند از:

  • قابل استفاده در صنعت بسته بندی مواد غذایی
  • کیفیت چاپ و تولید تضمینی
  • تولید در تمامی ابعاد و ضخامت‌ها
  • چاپ یک تا 8 رنگ FULL HD
  • کیفیت عالی و قیمت مناسب

مزایای رول لمینتی فود گرید CPP-OPP

فیلم یا همان رول CPP به تنهایی قابل استفاده نیست، در عوض یک لایه ترکیبی است که بیشتر روی سلفون OPP لمینت می‌شود. حالا به چه دلیل CPP روی لمینیت رول OPP انجام می‌شود؟ با استفاده از این لایه لمینت روی لایه‌های دیگر، قابلیت چاپ و پذیرش مهر افزایش می‌یابد. مهمتر از همه مقاومت بسته بندی و افزایش کیفیت است که این لایه ارائه می‌دهد. از فواید رول لمینتی فود گرید CPP-OPP می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ظرافت و شفافیت بالا
  • هزینه کمتر و کیفیت بالا
  • مقاومت در برابر اسیدها و بازها
  • افزایش قابلیت چاپ
  • مقاومت در برابر رطوبت
  • مقاومت در برابر سوراخ شدن
  • قابلیت تولید در سفید، مشکی، طلایی، متالایز نقره‌ای و متالایز طلایی

شرکت تولید کننده آذین پلاست قادر به تولید و چاپ انواع فیلم‌های بسته بندی از یک تا 12 رنگ با دو روش چاپ هلیو و فلکسو است. این موضوع در مورد رول بسته بندی مواد غذایی نیز صادق است. قیمت چاپ به طرح شما بستگی دارد و مقدار رنگی که به کار می‌رود. همچنین این نوع بسته بندی به صورت رول به مشتری تحویل داده می‌شود.

کاربردهای رول لمینتی فود گرید CPP-OPP

می‌توان گفت بیش از 90 درصد بسته بندی‌هایی که در فروشگاه‌های مواد غذایی مشاهده می‌کنید از این مواد تولید و بسته بندی می‌شود. البته از این اقلام نه تنها در بسته بندی مواد غذایی استفاده می‌شود، بلکه در صنایع دیگر نیز به عنوان مثال بسته بندی لوازم جانبی موبایل و برق و غیره نیز استفاده خواهد شد. به طور کلی، رول لمینتی فود گرید CPP-OPP در کلیه کارخانجات مواد غذایی، پودرهای لباسشویی و محصولات شیمیایی بسته بندی برنج، حبوبات، شکر، کیک، کلوچه، چیپس، شیرینی، شکلات و غیره کاربرد دارد.

خرید رول لمینتی فود گرید CPP-OPP از آذین پلاست

همانطور که قبلاً گفتیم تمامی موارد ذکر شده در صنعت بسته بندی کاربرد دارند و انتخاب مواد اولیه بر عهده مشتری می‌باشد و فیلم مورد نظر باید با توجه به نوع محصول یا غذا انتخاب شود. اگر دقیقه نمی‌دانید از چه مواد اولیه‌ای برای بسته بندی خود استفاده کنید، کافیست با مشاورین فروش ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند. خرید رو لمینتی فود گرید از می‌تواند بسیاری از نیازهای شما در بسته بندی مواد غذایی را رفع کند.

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست