مهمانی دادن در فرهنگ ایران اهمیت خاصی دارد .دور همی های خانوادگی و اقوام با جمعیت زیاد در ایران بیشتر از سایر کشورهای می باشد و از آنجایی که ایرانی ها اکثرا در خانه هایشان فرش دارند مهمانی ها و مراسم را درمنازل یا مساجد برگزار می کنند. می‌دانیم که امروزه با گسترش تکنولوژی سرعت امور در همه کارها بالا رفته و با در اختیار داشتن امکانات نیازی به اتلاف وقت برای کارهای کسل کننده و بیهوده نخواهیم داشت. سفره یک بار مصرف یکی از امکاناتی است که در اختیار عموم قرار گرفته تا با استفاده از آن راحتی هر چه بیشتر را تجربه کنیم. در این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع سفره یکبار مصرف، کاربردهای دیگر آن و راهنمای خرید سفره یکبار مصرف مرغوب آشنا شوید.

قیمت سفره یکبار مصرف پلاستیکی

سفره یکبار مصرف پلاستیکی

پیش از هرچیز برای آشنایی بیشتر با این محصول بهتر است که با ماده مصرفی در این سفره‌ها آشنا شویم. سفره‌های یکبار مصرف از دانه‌های گرانول پلی ایتلن با درصد ترکیبی 90% در نوع مرغوب سفره‌های یکبار مصرف ساخته می‌شوند که با ورود آنها به دستگاه‌های ساخت و تولید سفره یکبار مصرف و اضافه کردن مواد جانبی لازم مثل کربن با درصد ترکیبی 10% ماده اولیه ساخت سفره‌های یکبار مصرف به دست خواهد آمد. پس از آن با اضافه کردن رنگ و طرح‌های مختلف برای ایجاد جذابیت وارد مرحله پرفراژ زنی خواهد شد تا به راحتی قابل استفاده باشد و به صورتی آسان مقدار مصرفی خود را جدا کنیم. در نهایت سفره‌ها در متراژ مورد نظر رول و بسته بندی و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

در فرهنگ ایرانی، برگزاری جشن و مهمانی، همواره امری بسیار مهم تلقی می‌شود. با این وجود، به دلیل مشغله زیاد، میزان رفت و آمدها به نسبت گذشته کمتر شده است. درست در این نقطه تکنولوژی به کمک انسان می‌آید و با سرعت دادن به کارها، باعث سهولت در انجام آن‌ها می‌شود. تولید سفره یکبار مصرف یکی از پیشرفت‌های محققان در چند دهه اخیر بوده است. با خرید سفره یکبار مصرف پلاستیکی و کاغذی و دیگر محصولات یکبار مصرف، مردم دیگر نگران اتلاف وقت نیستند. قیمت سفره یکبار مصرف به دلیل مزایای زیادی که دارد، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

قیمت سفره یکبار مصرف

قبل از خرید سفره یکبار مصرف لازم است که شما، سفره مورد نظر خود را متناسب با ابعاد و اندازه‌های دلخواه، افزودنی مورد نظر، ضخامت‌، رنگ، نوع سفره و… در نظر بگیرید. سپس از بین انواع تولیدکننده سفره یکبار مصرف، بهترین را انتخاب کنید. کارخانجات زیادی برای تولید سفره یکبار مصرف وجود دارند. اما باید توجه داشته باشید که بهتر است سفره خود را از کسانی بخرید که در این حوزه، فعالیت چندین و چندساله دارند. آذین پلاست کیمیا سال هاست که با ارائه باکیفیت ترین محصولات به مشتری، همواره رضایت آن‌هارا به دست آورده است. جهت ثبت سفارش و اطلاع از قیمت سفره یکبار مصرف، با شماره‌های درج شده در سایت در ارتباط باشید. در ادامه جدولی برای شما عزیزان فراهم کرده‌ایم، که محدوده قیمت سفره یکبار مصرف باکیفیت را نشان می‌دهد. جهت دریافت قیمت روز سفره یکبار مصرف پلاستیکی با شماره‌های سایت تماس حاصل فرماییدو

سفره یکبار مصرفوزنمتراژمحدوده قیمت(تومان)
سفره یکبار مصرف چاپی400 گرم50 متر56.000
سفره یکبار مصرف چاپی1 کیلوگرم100 متر100.000
سفره یکبار مصرف ساده1 کیلوگرم100 متر40.000
سفره یکبار مصرف طلاکوب100 گرم10 متر28.000
سفره یکبار مصرف کاغذی80 گرم8 متر45.000
سفره یکبار مصرف کریستالی250 گرم25متری76.000

مواد اولیه ساخت سفره های یک بار مصرف چیست؟

سفره پلاستیکی از پلیمر پلی اتیلن که بر پایه نفت است تولید می‌شود. البته افزودنی‌های دیگری نیز در دستگاه ترکیب شده تا به خواص مطلوب بتوان رسید. برای زیباتر کردن سفره‌ها از رنگ‌های مختلف و چاپ نیز استفاده می‌شود.  پلی اتیلن موجود در سفره از نوع گرانولی است که با کربن ترکیب می‌شود. البته برای رسیدن به فرمولی با کیفیت، مقدار پلی اتیلن باید 90 درصد و مقدار کربن 10 درضد باشد.

خط تولید سفره یکبار مصرف پلاستیکی

سفره یکبار مصرف به کمک دستگاه اکسترودر تولید می‌شود که نوع اکسترود به کار رفته در تولید سفره های یک بار مصرف، اکسترود پیوسته است. یکی از نکات مهم در تولید نایلون سفره یک بار مصرف عرض سفره است که با توجه به سفارش مشتری بوده یا به طور معمول سفره در عرض های 80، 100 یا 120 سانتی متر تولید می شود. مرحله بعداز تولید نایلون سفره، انجام عملیات جرقه گیری آن است، که این عمل موجب دوام چاپ روی سفره یک بار مصرف می گردد که عملیات به صورت باردار نمودن سطح نایلون انجام می گیرد.

مزایای استفاده از سفره یکبار مصرف

  • استفاده ساده و راحت
  • قیمت مناسب
  • بهداشتی بودن
  • عدم نیاز به تمیز کردن
  • حجم و وزن پایین
  • عدم نفوذپذیری در برایر مایعات
  • امکان برش در ابعاد دلخواه
  • دارای طرح های متنوع

آیا سفره یکبار مصرف بهداشتی است؟

گذشته از آلودگی محیط زیستی این محصولات، ولی این ماده ضرر خاصی برای انسان نخواهد داشت. در حقیقت یکی از دلایل عمده محبوبیت این محصول بحث بهداشتی بودن آن است. چرا که اگر سفره یکبار مصرف مرغوب تهیه کنیم مواد مصرفی آن هیچ‌گونه تناقضی با استفاده برای بدن انسان نخواهد داشت. از طرفی بقایای مواد غذایی بر روی سطوحی مانند سفره با گذشت زمان ایجاد آلودگی خواهد کرد، از آنجایی که خود سفره جهت ایجاد حائلی بین غذای مصرفی و آلودگی‌های موجود بر سطح زمین و سایر سطوح استفاده می‌گردد، سفره‌های معمول چند بار مصرف با ریختن غذا بر روی آن و گذشت زمان خود آلوده خواهند شد. بنابراین با استفاده از سفره‌های یکبار مصرف دیگر خبری از آلودگی‌های توضیح داده شده نخواهد بود و با طیب خاطر می‌توانیم از این سفره‌ها استفاده کنیم. فقط در استفاده از آن ها باید در نظر داشت که رنگ‌های مصرفی در مجاورت نان گرم و بخار ایجاد شده روی سفره موجب انتقال مرکب‌های رنگ به نان خواهد شد و برای سلامتی انسان مضرخواهد بود.

 سفره یکبار مصرف کیلویی

از آنجایی که قیمت عمده تمام محصولات به تناسب میزان مصرف کمتر خواهد بود، سفره‌های یکبار مصرف نیز از این قاعده مستثنی نیستند. با تهیه سفره یک بار مصرف به صورت عمده و کیلویی می‌توانیم قیمت را سرشکن کنیم و سفره‌ها را با قیمت کمتری در اختیار داشته باشیم. البته باید در نظر داشت فروش سفره یکبار مصرف کیلویی بیشتر برای فروشگاه‌ها و کارخانه‌ها جوابگو است و صرفه اقتصادی دارد.

انواع سفره یکبار مصرف

سفره های پلاستکی در ایران با توجه به تقاضای مصرف کننده شامل دو دسته با دوام و یک بار مصرف می شوند که هر کدام ویژگی های خود را دارند. همچنین از نظر کاغذی و پلاستیکی، تک رنگ و چاپی، ساده  و طلاکوب نیز ممکن است شامل انواع مختلفی شوند.

اگر بخواهیم سفره‌های یکبار مصرف را بر اساس رنگ مورد استفاده در آنها بشناسیم در انواع تک رنگ، 2 رنگ، 4 رنگ و 6 رنگ در بازار موجود هستند. سفره یک بار مصرف کیلویی را در انواع طرح‌های زیر می‌توانید در اختیار داشته باشید.

خرید سفره یکبار مصرف
  • سفره یکبار مصرف کاغذی: این نوع از سفره‌های یکبار مصرف با لمینت کاغذی استفاده می‌شوند، دوام کمی دارند و همچنین قابلیت تحمل آب را ندارند.
  • سفره یکبار مصرف ارزان قیمت: سفره‌های ارزان قیمت با احتمال زیاد از مرغوبیت زیادی برخوردار نیستند و درصد کربن استفاده شده در آنها زیاد خواهد بود. البته استفاده از این سفره‌ها در موارد خاصی جوابگوی نوع مصرف هست.
  • سفره یکبار مصرف بدون رنگ: استفاده نکردن از رنگ در این محصول شاید جذابیت بصری را کاهش دهد، اما آن را بهداشتی تر و عاری از هرگونه مواد مضر برای سلامتی خواهد کرد.
  • سفره یکبار مصرف بدون طرح: این نوع از سفره‌ها می‌تواند رنگی و یا بدون رنگ و سفید باشد اما طرحی روی آن استفاده نشده است و کاملا ساده خواهد بود.
  • سفره یکبار مصرف شفاف: این سفره‌ها شفاف و شیشه‌ای هستند و هر دو نوع بدون طرح و طرح‌دار آن در بازار موجود است.
  • سفره یکبار مصرف طلاکوب: از این نوع سفره بیشتر در مجالس و مهمانی‌ها استفاده می‌شود چرا که جنس استفاده شده در آن ضخیم است، زمینه آن رنگی است و طرح‌های طلایی و نقره‌ای رنگ روی آن کیفیت بصری خوبی ارائه خواهد داد. اکثر این سفره‌ها بدون پرفراژ ارائه می‌شود تا لطمه‌ای به طرح آن وارد نشود.
  • سفره یکبار مصرف ضخیم: هر چه سفره‌های یکبار مصرف ضخیم‌تر باشند، دوام آنها بیشتر خواهد بود و مقاومت بیشتری در مقابل نفوذ آب و دیگر مواد غذایی خواهند داشت.
  • سفره شیشه ای یکبار مصرف: این سفره دارای ضخامت زیادی است و مواد غذایی در صورت پخش شدن بر روی آن، جذب نمی‌شوند. این مدل سفره می‌تواند بی چاپ و یا چاپی به فروش برسد.
  • سفره یکبار مصرف پلی استر: جنس این سفره چیزی مابین کاغذ و پارچه است، اما براق بوده و لطافت بیشتری دارد. این سفره به دلیل این که مایعات را جذب نمی‌کنند و دوام زیادی دارند، قابل شستشو نیز هستند و می توان حتی چندین بار از آن ها استفاده کرد.
  • سفره کبار مصرف 100 متری: این مدل سفره که می‌تواند هر یک از موارد بالا باشد به صورت 100متری و رولی فروخته شده و بسیار پر فروش است.
  • سفره یکبار مصرف ساده: این مدل سفره بدون هیچ طرح و رنگی تولید شده و ممکن است شفاف یا سفید رنگ باشد.

سفره با دوام (ضخیم)

سفره‌های با دوام یا دائمی‌ که در اکثر خانه‌ها استفاده ‌می‌شود از جنس نایلون ‌می‌باشد که مقدار پلیمر سبک آن بیشتر از پلیمر سنگین است تا نرم و انعطاف پذیر باشد آن‌ها را در ضخامت بالا در چند لایه تولید ‌می‌کنند تا مقاومت بیشتر و طول عمر بیشتری داشته باشند. اگر سفره ای خشک بود و زود شکسته شد به این دلیل است که از پلیمر سنگین که ارازنتر است در آن بیشتر استفاده شده است و تعداد لایه‌های آن کم ‌می‌باشد.

سفره یک بار مصرف (نازک)

با تغییر سبک زندگی مردم نیاز به لوازم یکبار مصرف بیشتر شده است. سفره‌های یک بار مصرف همانطور از نامشان پیداست نازک هستند عمر طولانی ندارند.
این سفره‌ها بیشتر از جنس نایلکس ‌می‌باشند که درصد بیشتری پلیمر سبک به آن اضافه ‌می‌شود تا دوخت پذیری خوبی داشته باشد. تولید کنندگان با توجه به سلیقه مشتری در طرح‌ها ی متنوعی در دو عرض ۱۰۰ و ۱۳۰ سانتی متر به صورت متری تا شده در رول‌هایی از ۱۰ تا ۵۰ متر تولید ‌می‌کنند.

رول سفره یک بار مصرف

کاربرد سفره‌ یکبار مصرف

 کاربرد سفره یکبار مصرف بر کسی پوشیده نیست. همه شما با کاربردهای آن آشنا هستید. شما می‌توانید در مجالس و دورهمی های دوستانه و یا رسمی، جشن تولد، مهمانی‌های کوچک و بزرگ، پیک نیک و … از این سفره‌ها استفاده کنید. همچنین در اکثر هتل‌ها و مهمان خانه‌ها استفاده از این سفره ها بسیار متداول است و هزینه پایینی نیز دارد. از دیگر موارد مصرف این سفره می‌توان به هیات‌ها و مدارس اشاره کرد.

دستگاه چاپ سفره یکبار مصرف

دستگاه مورد استفاده برای تولید سفره‌های یکبار مصرف فلکسو است، که برای چاپ نایلون و نایلکس هم استفاه از آن استفاده ‌می‌کنند. پس از تولید نایلون رول شده را در دستگاه چاپ سیلک چاپ قرار ‌می‌دهند که دارای چند گردونه و مخزن رنگ و لوح‌های چاپی ‌می‌باشد. در تولید نایلون و سفره‌ها مراحل تولیدکاملا با دستگاه بدون دخالت دست بوده و این موضوع باعث بهداشتی بودن محصول خواهد شد. که بعضی از تولیدی‌ها میکس مواد اولیه را به صورت دستی انجام ‌می‌دهند و مقدار کربنات را افزایش ‌می‌دهند که این عمل باعث تولید غیر بهداشتی سفره است. دستگاه چاپ سفره دائمی‌ یا با دوام با یک بار مصرف فرق چندانی ندارد تنها تفاوت در خط برش آن است که سفره‌های خانگی بدون آن تولید ‌می‌شود.

قیمت سفره یکبار مصرف

در زمان‌های گذشته دستگاه‌ها با کلیشه چاپی به صورت تک رنگ یا دو رنگ چاپ ‌می‌شد. اما امروزه با پیشرفت صنعت تبلیغات و چاپ، دستگاه‌های چاپ سفره‌های یکبار مصرف با توجه به مدل آن‌ها همزمان از ۲ تا ۸ رنگ پشتیبانی ‌می‌کنند. تنها تفاوت آنها در چاپ طرح ‌می‌باشد که برای سفره‌های یک بار مصرف معمولا از دو رنگ و حد اکثر از چهار رنگ استفاده ‌می‌شود که ‌می‌تواند طلاکوب هم باشد. دستگاه‌های ۴ به بالا بیشتر برای پاراچه، پوستر‌ها و سفره‌های خانگی مجلسی استفاده ‌می‌شود. رنگ‌های مورد استفاده در چاپ سفره‌ها مانند پلیمر مورد استفاده آن، از نوع غیر س‌می‌‌می‌باشند. چاپ طرح ‌می‌تواند اختصاصی و سفارشی باشد. و هرچه کیفیت چاپ بهتر و تعداد رنگ‌ها بیشتر باشد قیمت آن بیشتر خواهد بود. سفره‌های برجسته زمان تولید نایلون، طرح توسط گردونه فلزی طرح دار، با فشار و حرارت کم بر نایلون وارد شده و آن‌ها را برجسته ‌می‌کند.

ابعاد سفره‌‌های یکبار مصرف

یکی دیگر از عواملی که باعث ایجاد تنوع در سفره‌های یکبار مصرف می‌شود تنوع در ابعاد آن‌ها است. متراژی که برای رول کردن و بسته بندی این سفره‌‌ها وجود دارد از 9 متر تا 100 متر متفاوت است. عرض این سفره‌ها با توجه به اینکه کاربرد مجلسی یا خانگی دارند متفاوت است. بیشتر سفره‌های مجلسی در عرض 120 سانتی‌متر تهیه و توزیع می‌شوند در حالی که سفره‌های خانگی حتی در عرض 30 سانتی‌‌متر نیز در بازار موجود می‌باشد. ابعاد سفره‌های یکبار مصرف می‌تواند به سفارش مشتری تغییر کند.

تولیدی سفره یکبار مصرف

اگر به دنبال یک تولیدی سفره یکبار مصرف مرغوب و معتبر هستید، پیشنهاد ما به شما شرکت تولیدی آذین پلاست است. این شرکت با سال‌ها تجربه در تولید سفره یکبار مصرف، رضایت مشتریان را به دست آورده و حسن نیست خود را به مشتریان نشان داده است. جهت ثبت سفارش با ما در تماس باشید.

خرید سفره یکبار مصرف (از کارخانه)

برای خرید سفره یکبار مصرف از کارخانه می‌توانید به بازارهای موجود در سطح شهر یا خورده فروشی ها مراجعه کنید ولی پیشنهاد ما خرید بدون دردسر از سایت های فروش آنلاین معتبر است. آذین پلاست کیمیا با سال‌ها فعالیت توانسته است رضایت مشتریان را به دست آورد. همچنین با خرید سفره از سایت آنلاین می‌توانید ویژگی‌های مدنظرتان اعم از افزودنی ها و یا طرح چاپ را انتخاب کنید.

چرا در اکثر موارد سفره یکبار مصرف مجلسی پرفراژ ندارد ؟

سفره یکبار مصرف مجلسی دارای ظاهری شیک  و یک دست است که جایگزینی مناسب برای سفره های غیر یکبار مصرف است، از همین رو تعبیه خط چین‌های برش پرفراژ، باعث بهم ریختگی ظاهر شیک آن می شود، به همین دلیل در اکثر موارد پرفراژ برای سفره یکبار مصرف مجلسی تعبیه نمی شود مگر بنا بر درخواست مشتری انجام شود.

تولیدکننده سفره یکبار مصرف

سفره یکبار مصرف ارزان

در میان تولیدکنندگان سفره یکبار مصرف به دنبال شخصی بگردید که شناخته شده و یا قابل اعتماد باشد. خرید از کارخانه بسیار بهتر از شخصی است که او را نمی‌شناسید. زیرا افراد سودجویی وجود دارند که با پایین آوردن کیفیت مواد اولیه، آن‌هارا با قیمت کمتری می‌فروشند و اغلب این محصولات سمی هستند و مورد تایید وزارت دارو و غذا نیستند.

سفره یکبار مصرف ارزان قیمت

آذین پلاست کیمیا محصولات تولیدی خود را به مناسب ترین قیمت بازار در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. توجه داشته باشید که سفره یکبار مصرف ارزان قیمت به معنی بهداشتی نبودن آن است و برای سلامتی مضر است. پس بهتر است سفره را به قیمت مناسب و نه صرفا ارزان تهیه کنید.

کارخانه سفره یکبار مصرف

با تمرکز بر کیفیت، شرکت آذین پلاست کیمیا به عنوان یک شرکت قابل اعتماد در صنعت نایلون و پلاستیک شناخته می‌شود. این شرکت با توانسته است با مشتریان روایط قوی و پایداری بسازد که منجر به وفاداری مشتریان شده است. تیم مجرب این شرکت، توانایی دارد تا به طور کامل نیازهای مشتریان را درک کند و خواسته‌‌هاي آن‌ها را برآورده سازد. بنابراين جهت خريد سفره يك بار مصرف از كارخانه مي‌توانيد با خيال راحت سفارش خود را در آذين پلاست ثبت کنید. کارخانه سفره یکبار مصرف آذین پلاست از معروف‌ترین‌ها در ابن حوزه است که ارسال به سراسر کشور را محیا کرده است.

 سخن پایانی

تا به اینجا با انواع سفره‌یکبار مصرف، مواد مصرفی و… در آنها آشنا شدیم. در نظر داشته باشید که مواد اولیه در تهیه سفره‌های یکبار مصرف در کیفیت و کارایی آنها نقش بسزایی دارد. استفاده از مواد درجه 2 و 3 می‌تواند کیفیت سفره‌ها را کاهش دهد و باعث ایجاد بوی نامطبوع در آنها گردد. بسته بندی این محصول نیز مهم است چرا که از نفوذ آلودگی و میکروب برای استفاده جلوگیری خواهد کرد. سفره‌های ساده و بدون طرح نیز با اینکه جذابیت بصری کمتری دارند ولی بهداشتی تر هستند و ضرر احتمالی کمتری در پی خواهند داشت و می‌توانند برای استفاده روزمره کاربردی‌تر باشند. جرقه‌گیری سفره‌های یکبار مصرف از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که استفاده از ان را آسان و ماندگاری طرح‌های روی سفره‌های یکبار مصرف را بیشتر خواهد کرد. در نهایت برای تهیه و خرید سفره‌ یکبار مصرف خود نوع استفاده را در نظر بگیرید و سپس اقدام به خرید کنید.

سوالات متداول

انواع سفره‌های یکبار مصرف شامل چه مدل هایی می‌شود؟

سفره‌های یکبار مصرف پلاستیکی، کاغذی، شیشه ای، مجلسی، لمینتی و … از انواع سفره‌های یکبار مصرف هستند.

قیمت سفره یکبار مصرف بر چه اساس سنجیده می‌شود؟

قیمت سفره‌های یکبار مصرف بر اساس میزان ضخامت سفره، برند تولیدی، کیفیت محصول، مقدار سفارش، نوع سفره یکبار مصرف(ساده، طلاکوب و…) سنجیده می‌شود.

سفره پرفراژدار چیست؟

پرفراژ در اصل همان نقطه برش سفره است که با متراژ تعیین شده توسط مشتری تولید شده و باعث می شود مصرف کننده به راحتی هر چه تمام تر با ابعاد مورد نیاز سفره را برش دهد.

خرید سفره یکبار مصرف از کارخانه بهتر است یا از بازار فروش کالا؟

خرید از یک کارخانه معتبر و ممتاز به مراتب بهتر از خرید از بازار است زیرا علاوه بر ضمانت محصول، تست محصولات و دریافت نمونه را نیز مهیا می‌کند

محصولات مشابه

دیدگاه کاربران

59 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • آرش نیا
    1401-03-11 11:05 ق.ظ

    سفره مجلسی طلاکوب پرفراژدار میزنین؟

    پاسخ
    • آذین پلاست کیمیا
      1401-03-11 11:15 ق.ظ

      سلام، سفره های مجلسی به دلیل شیک بودن اگر پرفراژدار طراحی شن ظاهرشون به هم میریزه. تقریبا هیچ جا تولید به این شکل ندارن

      پاسخ
  • هادی پور
    1401-03-23 11:31 ق.ظ

    1500 رول سفره یکبار مصرف برای صادرات به عراق نیاز دارم. قیمت چقدر میشه با حمل و نقل؟

    پاسخ
    • آذین پلاست کیمیا
      1401-03-23 11:54 ق.ظ

      سلام، برای دریافت قیمت و سفارش با شماره شرکت در تماس باشید

      پاسخ
  • سلام بنده از اردبیل هستم. سفره یکبار مصرف کاغذی با محافظ پلاستیکی نیاز دارم باهام تماس بگیرید.
    0913256436896

    پاسخ
    • آذین پلاست کیمیا
      1401-03-30 4:50 ب.ظ

      سلام، برای ثبت سفارش با شرکت در تماس باشید. شماره ای که فرستادین 12 رقم داره

      پاسخ
  • سلام 100 رول 60 متری سفره یکبار مضرف پلاستیکی طرح دار پرفراژ دار نیاز دارم. امکان سفارش با طرج های مختلف هست؟

    پاسخ
    • آذین پلاست کیمیا
      1401-04-18 11:03 ق.ظ

      سلام بله این امکان وجود داره، با شماره های شرکت در تماس باشید

      پاسخ
  • زهدی نسب
    1401-04-20 5:01 ب.ظ

    سفره طلاکوب برا صادرات به عراق میخوام، میشه جدا قیمت ۱۰۰ رول و فیمت ۲۰۰ رول رو بهم بدین؟ البته اگر سفارش بیشتر باعث تخفیف میشه

    پاسخ
    • آذین پلاست کیمیا
      1401-04-25 10:21 ق.ظ

      سلام بله در صورت افزایش در مقدار سفارش نخفیف بیشتری نصیبتون میشه. با کارشناسان در ارتباط باشید

      پاسخ
      • فرخنده
        1401-06-05 9:54 ق.ظ

        سفره پلاستیکی طرح دار تر میخوام سفارش بدم برا صادرات به ارمنستان

        پاسخ
        • آذین پلاست کیمیا
          1401-06-06 2:03 ب.ظ

          سلام مقدار سفارش رو به کارشناس فروش اعلام بفرمایید تا سفارشتون ثبت شه

          پاسخ
  • سلام سفره کاغذی پشت نایلونی هم دارین؟

    پاسخ
    • آذین پلاست کیمیا
      1401-04-25 10:22 ق.ظ

      سلام بله سفره کاغذی با روکش محافظ پلاستیکی موجوده

      پاسخ
  • سلام سفره یکبار مصرف شیشه ای نیاز دارم برای صادرات. قیمت 1000 رول میدین بهم

    پاسخ
    • آذین پلاست کیمیا
      1401-07-22 12:53 ب.ظ

      سلام برای دریافت قیمت باید با شرکت تماس بگیرین چون روز به روز قیمت ها متفاوته

      پاسخ
  • لواسانی
    1401-07-09 2:56 ب.ظ

    سلام سفره تولید میکنین یا وارد میکنین؟

    پاسخ
    • آذین پلاست کیمیا
      1401-07-09 3:07 ب.ظ

      سلام جناب آذین پلاست بزرگ ترین تولید کننده نایلون در ایرانه

      پاسخ
  • رودباری
    1401-07-22 12:41 ب.ظ

    سفره با طرح دلخواه چااپ میکنید

    پاسخ
    • آذین پلاست کیمیا
      1401-07-22 12:53 ب.ظ

      سلام بله دوست عزیز برای هماهنگی های بیشتر با شرکت تماس بگیرین

      پاسخ
  • سفره ضخیم طلاکوب با رنگ روشن و شیک نیاز دارم. مدل سفره یا کاتالوگ دارین برای طرح روش؟

    پاسخ
    • آذین پلاست کیمیا
      1401-10-08 5:24 ب.ظ

      سلام بله دوسا عزیز با شرکت تماس بگیرید و شماره ای که روی آن واتس اپ یا تلگرام دارین اعلام کنید تا براتون ارسال شه

      پاسخ
  • فرخ نژاد
    1401-10-26 7:03 ب.ظ

    سفره شیشه ای برای صادرات نیاز دارم. لطف میکنین تماس بگیرید ۰۹۰۳۹۵۸۳۶۲

    پاسخ
  • زهرا امانی
    1401-11-07 9:52 ب.ظ

    سلام من برای مصرف شخصی میخوام خرده فروشی هم دارین؟

    پاسخ
    • آذین پلاست کیمیا
      1401-11-07 10:03 ب.ظ

      سلام مقداری که لازم دارین رو به کارشناسا اعلام کنید تا راهنماییتون کنن

      پاسخ
  • بهروز حسینی
    1401-11-20 11:03 ق.ظ

    سلام مایلم خرید کنم

    پاسخ
    • آذین پلاست کیمیا
      1401-12-28 8:43 ب.ظ

      سلام با شماره های شرکت تماس بگیرید تا براتون فاکتور بزنن

      پاسخ
  • مدبری راد
    1401-11-23 11:40 ب.ظ

    سلام میخواستم بپرسم اگر نوشیدنی بریزه رو سفره، سفره جذب میکنه و خیس میشه؟

    پاسخ
    • آذین پلاست کیمیا
      1401-11-24 11:21 ب.ظ

      سلام یک لایه نایلون زیر سفره وجود داره که باعث میشه هنگام خیس شدن سفره ، سفره خراب نشه

      پاسخ
  • سلام من میتونم تماس بگیرم برای انتخاب مدل و سفارش؟

    پاسخ
    • آذین پلاست کیمیا
      1401-12-11 11:41 ب.ظ

      سلام برای اطلاع از قیمت محصولات سفارش و یا راهنمایی با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید

      پاسخ
  • رحمانی
    1401-12-20 6:15 ب.ظ

    سلام کدوم مدل سفره دوام بیشتری داره؟ برای صادرات نیاز دارم

    پاسخ
    • آذین پلاست کیمیا
      1401-12-20 6:33 ب.ظ

      سلام باید ببیند چه جور استفاده ای دارین. پلی استر قابلیت شست و شو داره و ضخبم تره ولی اگر نخواین طولانی مدت استفاده کنید از مدل های ضخیم تر سفره یکبتر مصرف استفاده کنید. سفره های شیشه ای هم کیفیت خوبی دارن

      پاسخ
  • سلام برای برند من میتونید سفره تولید کنید؟

    پاسخ
    • آذین پلاست کیمیا
      1402-01-10 0:28 ق.ظ

      سلام برای همکاری باید با همکاران در شرکت ارتباط بگیرید

      پاسخ
  • شهرآرا
    1402-01-15 11:52 ب.ظ

    در صورت انجام ندادن جرقه گیری هزینه ها پایین میاد؟

    پاسخ
    • آذین پلاست کیمیا
      1402-01-16 0:45 ق.ظ

      سلام بله ولی امکان چاپ وجود نداره و یا کیفیت چاپ به شدت پایین میاد

      پاسخ
  • محمد اعربی
    1402-02-12 4:49 ب.ظ

    سلام همه مدل سفره یکبار مصرف موجود دارین؟ بنده صادرات عراق دارم میخوام از هر مدل سفره مقدار 1000 کارتن سفارش بدم در صورت مرغوب بودن. امکان دریافت نمونه از هر مقدار وجود داره؟

    پاسخ
    • آذین پلاست کیمیا
      1402-02-12 5:03 ب.ظ

      سلام تمام محصولات ما درجه 1 هستن. امکان دریافت نمونه هم وجود داره با دفتر مرکزی تماس بگیرید باهاتون هماهنگ کنن

      پاسخ
    • سلام میشه تماس بفرمایید۰۹۱۸۹۹۰۴۱۰۸

      پاسخ
  • سلام
    طرح دلخواه در ابعاد بالا میخوام
    قابل سفارشه؟

    پاسخ
    • آذین پلاست کیمیا
      1402-03-22 12:58 ب.ظ

      سلام بله مقدار دلخواه رو به مشاوران اعلام کنید تا براتون فاکتور ارسال شه

      پاسخ
  • عرض ۱۲۰ و طول ۱۰۰ متر میخوام نازک و پرفراژدار

    پاسخ
  • سفره یکبار مصرف طلاکوب با پرفراژ 2 متری موجوده>؟

    پاسخ
    • آذین پلاست کیمیا
      1402-05-18 11:01 ب.ظ

      سلام طلاکوب معمولا پرفراژ نداره در صورت درخواست شما زده میشه

      پاسخ
    • آذین پلاست کیمیا
      1402-05-27 9:50 ب.ظ

      سلام در صورتی که سفارش دهید جای برش تعبیه می شود

      پاسخ
  • سلام آیا با خرید سفره یکبار مصرف از کارخانه قیمت نهایی کمتر می شود؟

    پاسخ
    • آذین پلاست کیمیا
      1402-05-27 9:55 ب.ظ

      سلام بله. به دلیل اینک دست واسطه ها کوتاه می‌شود، قیمت مقرون به صرفه تر می‌شود.

      پاسخ
  • محمد رضا
    1402-09-08 7:44 ب.ظ

    با سلام
    قیمت طاقه 50 کیلویی سفره یکبار مصرف چاپی چنده ؟

    پاسخ
    • آذین پلاست کیمیا
      1402-09-16 6:35 ب.ظ

      سلام برای اطلاع از قیمت های روز با شماره های شرکت در تماس باشید

      پاسخ
  • خالق موسوی
    1402-12-11 7:03 ب.ظ

    سلام وقت بخیر میخوام دستگاه بخرم برای شروع خونگی باشه راهنمای میفرمایید ممنون میشم

    پاسخ
  • اسعد اهنگری
    1402-12-29 0:04 ق.ظ

    من م خواهم نمایندگی بگیرم

    پاسخ
  • سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.
    من هم می خوام چند تا محصول خوب دیگه معرفی کنم:
    سفره یکبار مصرف

    پاسخ
  • ابراهیم
    1403-03-06 10:57 ق.ظ

    سلام علیکم
    شما از چه دستگاهی برای تولید سفره‌های یکبار مصرف استفاده میکنید؟
    ممنونم

    پاسخ
  • زهرا رحمتی
    1403-03-18 9:05 ب.ظ

    سلام سلام
    من میخوام سفره کاغذی پشت نایلونی سفارش بدم. موجوده؟

    پاسخ
    • آذین پلاست کیمیا
      1403-03-18 9:07 ب.ظ

      سلام عزیز
      سفره کاغذی با روکش محافظ پلاستیکی قابل سفارش است.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست