سلفون لبه چسب دار

سلفون چسب‌دار یک محصول فوق‌العاده و همه‌کاره است که بخش مهمی از بسته‌بندی ایمن و شیک به‌حساب می‌رود. سلفون چسب‌دار به دلیل خاصیت چسبندگی و محافظت از کالاها در برابر عوامل بیرونی بسیار موردعلاقه کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک قرار گرفته است. باید بدانید که طیف وسیعی از سلفون وجود دارد و می‌توانید از بین آن‌ها بهترین را انتخاب کنید اما چگونه باید دانست که کدام یک برای شما مناسب است؟ در این مقاله برخی از حقایق ضروری در مورد این محصول مفید آورده شده است. همچنین درباره عوامل موثر در قیمت سلفون چسب دار صحبت خواهیم کرد.

معرفی سلفون پشت چسب‌دار

سلولز اسکاچ، این محصول که بعداً به سلفون تغییر نام داد، روشی جذاب و ضد رطوبت برای خواربارفروشان و نانواها برای بسته‌بندی‌کردن محصولات است. چسب بکار رفته در این محصول برای بسته‌بندی و نگهداری موارد مختلف به کسب‌وکارها کمک می‌کند و باعث می‌شود تا دورریز کمتری داشته باشند.

مقاومت سلفون چسب‌دار در برابر آب

به دلیل ضد آب بودن روکش سلفون یا همان پلاستیک چسب‌دار برای بسته‌بندی گل تازه و مصنوعی بسیار محبوب واقع شده و به دلیل براقی که این محصول دارد گل‌ها را زیباتر نشان می‌دهد.

کاربرد سلفون چسب‌دار

سلفون پشت چسب‌دار برای محافظت از محصولات در برابر آسیب‌های محیطی و سطحی مثل خراشیدگی، زدگی، رنگ‌پریدگی، ساییدگی و دیگر عوامل فیزیکی و شیمیایی فرسایشی استفاده می‌شود. از سلفون چسب‌دار اغلب برای بسته‌بندی محصولات و برای جلوگیری از ورود رطوبت و گردوغبار استفاده می‌شود. همچنین از سلفون چسب‌دار می‌توان برای کارت‌های تجاری یا لوازم‌التحریر، چاپ، لوازم جانبی مو، جواهرات و دیگر موارد استفاده کرد.

خرید سلفون پشت چسبی

ازآنجایی‌که این محصول شفاف، ضد آب، بدون اسید و باکیفیت هستند این محصول بین عکاسان حرفه‌ای، کلکسیونرهای تمبر، صاحبان گالری‌ها و نقاشان بسیار محبوب هستند. همچنین از مواد غذایی تولید شده در قنادی‌ها و منازل و رستوران‌ها و… که قابل‌استفاده نیستند نیز محافظت می‌کند یا محصولات پخته را ایمن نگه می‌دارد. می‌توانید از این محصول برای بسته‌بندی مواد غذایی مثل کلوچه‌ها، محصولات پخته شده، آجیل، آب‌نبات یا هر محصول غذایی دیگر خود، از سلفون پشت چسب‌دار استفاده کنید. کیسه‌های سلفون منقبض نمی‌شوند و مورد تأیید FDA و USDA برای استفاده در مواد غذایی هستند.

دیگر موارد مصرف سلفون پشت چسب‌دار

موارد مصرف سلفون پشت چسب‌دار علاوه بربسته بندی مواد غذایی، دربسته بندی و تولید لوله و بسیاری از کاربردهای مشابه دیگر استفاده می‌شود. شما می‌توانید از این محصول با هر سایزی که می‌خواهید در بازار پیدا کنید و همچنین می‌توانید از این محصول با اندازه دلخواه سفارش دهید تا برای شما ساخته شود.

خطرات پلاستیک چسب‌دار برای محیط ‌زیست

سلفون برای محیط‌زیست مضر است و در تولید این محصول علاوه بر استفاده از چوب به‌عنوان ماده اولیه، در تولید آن از مواد سمی به نام دی سولفید کربن استفاده می‌شود. همچنین، اگر سلفون در محل دفن زباله‌ای که فاقد سیستم بازیافت متان قرار گیرد، می‌تواند منجر به آزاد شدن متان شود که یک گاز قدرتمند برای گرمایش زمین است.

ازیک‌طرف، این محصول برای نگهداری مواد غذایی و برای حمل‌ونقل موردنیاز است از سوی دیگر، آنها زیست‌تخریب‌پذیر نیستند. هر دو بسیار مهم هستند اما خوشبختانه، تلاش‌های زیادی برای بازیافت پلاستیک‌های نرم در حال انجام است و در ساخت این محصولات از سلفون نازک‌تر و پلاستیک کمتری استفاده می‌شود تا تأثیرات مخرب کمتری بر محیط‌زیست داشته باشند.

تفاوت بین سلفون با سلفون پشت چسب‌دار

اگرچه فرایند تولید هر دو ماده بسیار مشابه است، اما این محصولات تفاوت‌های جزئی دارند.هر نوع محصول مزایای خود را دارد.

 سلفون، از جنس پلاستیک شفاف است، ترد، ضد آب، قابل بازیافت و ساخت آن ارزان است. سلفون پشت چسب‌دار ماندگاری بالایی دارد اما به‌مرورزمان زرد می‌شود و نمی‌تواند در برابر حرارت مقاومت کند و ساخت آن بسیار گران‌تر است و از آن می‌توان برای نگهداری مواد غذایی و موارد دیگر استفاده کرد، زیرا هیچ چیزی به داخل یا خارج از آن‌ها ترشح نمی کندو این محصول بوی پلاستیک نمی‌دهد و آلودگی‌های مواد غذایی از این محصول عبور نمی‌کند.

تولید سلفون چسب‌دار در رنگ‌بندی دلخواه شما

برای تولید این محصول هیچ محدودیتی در رنگ‌بندی وجود ندارد به همین دلیل می‌توانید این محصول را در هر رنگ‌بندی که نیاز دارید و دلخواه شما است سفارش دهید. اگر از بسته‌بندی سلفون لبه چسب‌دار برای اقلام غذایی و شیرینی استفاده می‌کنید بهتر است که از قیمت سلفون پشت چسب‌دار مطمئن شوید و بعد اقدام به خرید نمایید به دلیل اینکه این محصول در بخش‌های مختلفی قابل‌استفاده است با قیمت‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود و همچنین از قیمت سلفون پشت چسب‌دار مطمئن شوید تا مورد سوءاستفاده افراد سودجو قرار نگیرید.

نکته پایانی

برای تهیه و خرید سلفون پشت چسب‌دار باید نکاتی را در نظر بگیرید تا خریدی مطمئن را تجربه کنید ما در این مقاله سعی کردیم تا همة موارد را به شما متذکر شویم قبل از اقدام به خرید پلاستیک چسب‌دار اول نیاز خود را در نظر گرفته و متناسب با نیاز و موارد مصرف خود محصول را تهیه کنید و همچنین توجه داشته باشید، از این محصولات باکیفیت‌های متفاوت و قیمت‌های متفاوت در بازار موجود است پس هنگام خرید به برند،سایز،رنگ بندی و… سلفون چسب‌دار توجه نمایید.

سوالات متداول

تفاوت سلفون چسب دار و نایلون پشت چسب دار چیست؟

نایلون پشت چسب دار از جنس پلی اتیلن است ولی سلفون به خودی خود از سلفون و سلولز تهیه شده است.

کاربرد سلفون پشت چسب دار چیست؟

این سلفون ها برای محافظت از کالاها در برابر عوامل بیرونی مانند گرد و خاک، خط و خش، گم شدن قطعات محصول و موارد این چنینی به کار می روند.

محصولات مشابه

دیدگاه کاربران

9 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست