پلاستیک رکابی دسته دار

همه شما هنگام خرید از سوپرمارکت‌ها از کیسه‌های پلاستیکی استفاده کرده‌اید. فروشندگان اقلام و اجناس مختلف، برای این که شما بتوانید محصول خریداری شده را به راحتی حمل کنید؛ کالایتان را در داخل این کیسه‌های نایلونی قرار می‌دهند. یکی از انواع این کیسه‌ها، نایلون دسته رکابی است که اکثر مغازه‌داران از آن استفاده می‌کنند. این نایلون‌ها در رنگ‌ها، طرح‌ و ابعاد مختلف قابل تولید بوده و بسیار خوش دست و خوش استایل طراحی شده‌اند. این نایلون‌های پلاستیکی به عنوان پلاستیک دسته رکابی نیز شناخته می‌شوند و با استقبال مشتریان زیادی روبه رو شده است. از این ‌رو در اینجا به بررسی انواع نایلون رکابی، ویژگی‌ها و کاربردهای آن‌ پرداخته خواهد شد.

نایلون دسته رکابی چگونه تولید می‌شود؟

مواد اولیه این نایلون‌ها از یک ماده پلیمری به نام پلی‌اتیلن سنگین تشکیل شده است که مقاومت کششی بالایی دارد. می‌توان گفت انواع پلاستیک دسته رکابی همچنین از کیفیت و مرغوبیت خوبی برخوردار هستند. به طوری که اکثر نایلون‌های دسته رکابی مرغوب و با کیفیت با استفاده از تکنولوژی روز دنیا توسط ماشین آلات صنعتی تولید می‌شود. این نایلون‌ها در ضخامت‌های گوناگون بنا به خواسته مشتری قابل تولید است. طراحی و تولید این نایلون‌ها به شکلی ظریف و زیبا صورت گرفته است که مشتریان زیادی خواهان استفاده از این نایلون‌ها هستند.

انواع نایلون دسته رکابی

پلاستیک رکابی با توجه‌ به‌ طراحی و رنگی که دارند، دارای انواع سفید و رنگی هستند. در زیر به هر کدام از انواع این کیسه‌های پلاستیکی اشاره‌ای کوتاه شده است.

نایلون دسته تقویت: هیچ تفاوتی میان دسته تقویت با دسته موزی در ظاهر وجود ندارد ، به این علت که دسته نایلون درون خود نایلون تعبیه شده باعث می شود که میزان حمل بار کاهش پیدا کند زیرا باعث پارگی دسته می شود اما با استفاده از یک لایه پلاستیک اضافی روی دسته نایلون باعث افزایش چشم گیر میزان مقاومت و حمل بار می شود که به اصطلاح نایلون دسته تقویت می گویند .

نایلون دسته زنبیلی: به دلیل شباهت زیاد این نایلون به زنبیل، این‌گونه نام‌گذاری شده است. دسته این نوع پلاستیک دسته دار به صورت کاملا جدا از بدنه نایلون است.

پلاستیک دسته رکابی سفید بی رنگ:  پلاستیک دسته رکابی سفید و تمام شفاف در اکثر میوه‌فروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نایلون‌ها در ابعاد کوچک و بزرگ بنا به خواسته مشتری تولید می‌شود. امکان چاپ بر روی این نایلون‌ها وجود ندارد؛ از این رو ساده و بدون هیچ‌گونه طرحی تولید می‌شوند. نایلون‌های دسته رکابی ساده از لحاظ قیمتی نیز، مقرون به صرفه و اقتصادی هستند.

نایلون دسته رکابی رنگی: این نایلون‌ها در رنگ‌های زیبا و جذابی تولید شده که از رنگ‌هایی متضاد با رنگ نایلون، جهت چاپ بر روی آن‌ها استفاده می‌شود. این نوع پلاستیک‌ها قابلیت چاپ هر نوع لوگو یا نوشته‌ای نیز دارند از این رو به آن‌ها، نایلون چاپی رکابی نیز می‌گویند. این نایلون‌های چاپی، جهت تبلیغات برند فروشگاه، شعار و آدرس آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. رنگ‌های به کار رفته در این نایلون‌ها شفافیت و براقی خاصی دارند که در جذب مشتری مؤثر واقع می‌شود. از مزایای این نایلون‌های رنگی، مشخص نبودن محصولات داخل نایلون است. به طوری که با قرار گرفتن آن‌ها در زیر نور، محتویات درون کیسه معلوم نیست.

نایلون دسته موزی: نایلون دسته موزی یک کیسه مربعی یا مستطیلی است که یک دسته به شکل موز (بیضی مانند) دارد. بنابراین به آن کیسه دسته موزی می‌گویند.

ویژگی‌های نایلون دسته رکابی

نایلون دسته رکابی

این نایلون‌ها از مواد درجه یک و با کیفیت ساخته می‌شود. گاهی نیز از مواد اولیه درجه دو در ساخت این نایلون‌های پلاستیکی استفاده شده که مخصوص کیسه‌های زباله و حمل آشغال است. پس باید در نحوه استفاده از این نایلون‌ها دقت شود که قرار است جهت چه نوع مصارفی استفاده شوند. نایلون‌های رکابی به دلیل نوع طراحی خاصی که دارند؛ از استحکام و خاصیت کشسانی بالایی برخوردار هستند. این نایلون‌ها در برابر تابش نور خورشید نیز مقاوم بوده و به راحتی پوسیده و سوراخ نمی‌شوند. پلاستیک‌های دسته رکابی به خاطر دارا بودن نوع دسته‌ای که دارند، از استقامت بالایی در برابر میزان تحمل وزن محصول، نسبت به سایر انواع نایلون‌ها برخوردار هستند.

انواع سایز نایلون رکابی

  • 35*25 cm
  • 40*25 cm
  • 36*28 cm
  • 46*35 cm
  • 54*40

موارد کاربرد پلاستیک دسته رکابی

همان‌طور که در بالا اشاره شد، این کیسه‌ها کاربردهای بسیاری در کسب و کارهای مختلف دارند. انواع نایلون دسته رکابی در فروشگاه‌های پوشاک، لوازم خانگی، داروخانه‌ها، لوازم بهداشتی آرایشی، تزئیناتی و … کاربرد دارد. این کیسه‌ها همچنین در رستوران‌ها، ساندویچی‌ها و پلاستیک فروشی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. نایلون چاپی رکابی نیز در تبلیغات فروشگاه‌ها و بوتیک‌ انواع لباس کاربرد دارد.

نکات مهم در خرید پلاستیک رکابی

گاهی اوقات تولیدکنندگان سودجو و متقلب، برای سود بیشتر اقدام به تولید این نایلون‌ها از ضایعات و پسماندهای پلاستیکی می‌کنند و آن را به عنوان مواد درجه یک و نو به بازار عرضه می‌کنند که این کار خلاف و غیر قانونی است. بنابراین در هنگام سفارش و خرید انواع کیسه‌های پلاستیکی رکابی، حتما باید کیفیت مواد اولیه نایلون مورد بررسی قرار گیرد. در هنگام خرید این نایلون‌ها همچنین باید به جنس رنگ به کار رفته در رنگپاشی آن‌ها توجه کرد که از نوع باکیفیت و بدون کوچک‌ترین رنگدهی باشد. کیفیت چاپ بر روی نایلون چاپی رکابی نیز، از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

چاپ نایلون رکابی

چاپ نایلون رکابی ارزان

امروزه همه تحت تاثیر تبلیغات خلاقانه توسط شراکت هستند. یک طراحی جذاب و یا خلاقانه می‌تواند برند شمارا به راحت‌ترین شکل معرفی کند. چاپ نایلون رکابی می‌تواند تاثیر به سزایی در این امر داشته باشد. چاپ نایلون دسته رکابی توسط شرکت آذین پلاست انجام می‌شود. در اولین مرحله، پس از آنکه پلاستیک خام توسط دستگاه اکسترودر، تولید شد، طاقه های آماده را بر روی دستگاه چاپ نصب می‌کنند و با تنظیمات لازم بر روی ماشین چاپ و نصب کلیشه ژلاتینی یا سیلندر حکاحی شده بر روی دستگاه، چاپ پلاستیک را شروع می کنند.

قیمت نایلون رکابی

قیمت پلاستیک دسته دار کیلویی به چند عامل مهم  و اساسی بستگی دارد که هر کدام می‌توانند قیمت فروش و خرید عمده را تحت تاثیر قرار دهند. مواد اولیه مهم ترین عامل موثر در قیمت نایلون است. هر چه قدر نوع ماده اولیه بهتر باشد، بهداشتی تر بوده و  کیفیت نایلون تولیدی نیز بالاتر و در نتیجه قیمت محصول بیشتر می‌شود. به علاوه، اگر حجم سفارش بالا باشد، منجر به کاهش قیمت نهایی پلاستیک رکابی می‌شود و از نظر باربری نیز به صرفه تر است. بنابراین قیمت نایلون رکابی علاوه بر شرایط بازار، به خواسته مشتری نیز بستگی دارد. چاپ نایلون، ابعاد، ضخامت، ضد آب بودن و … همه می‌تواند بر قیمت نهایی بی‌افزاید.

قیمت نایلون دسته دار شفاف

نایلون دسته دار شفاف همان طور که پیش‌تر گفته شد تحت عوامل بسیاری قیمت‌گذاری می‌شود. از جمله این عوامل، ضخامت، سایز نایلون، نوع دسته، چاپ و موارد این چنینی است. علاوه بر این موارد، برند تولیدی و کیفیت مواد اولیه نیز تاثیر به سزایی می‌گذارد.

خرید پلاستیک رکابی مرغوب از آذین پلاست

شرکت آذین پلاست از بزرگترین شراکت تولید نایلون در سطح کشور بوده که خیال مشتریان را از نظر کیفیت محصول راحت کرده است. این شرکت با سال‌ها سابقه در این حوزه، تجارب ارزشمندی به دست آورده است که موجب اعتماد بیشتر مشتریان می‌شود. جهت خرید نایلون دسته رکابی، با کارشناسان ما در آذین پلاست تماس حاصل فرمایید.

جمع‌بندی

پلاستیک رکابی یکی از نایلون‌های پرمصرف و کاربردی در هنگام حمل و نقل وسایل خریداری شده از فروشگاه‌ها است. این نایلون‌ها در دو نوع سفید کاملاً شفاف و نایلون‌های رنگی به بازار عرضه می‌شود. نایلون‌های کیسه‌ای شفاف اکثراً در سوپرمارکت‌ها و میوه‌فروشی‌ها کاربرد دارند. انواع رنگی این نایلون‌ها نیز در مغازه‌های فروش انواع پوشاک و دیگر کسب و کارهای خدماتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نایلون‌ها همچنین به دلیل ویژگی چاپ پذیری که دارند، به عنوان نایلون چاپی رکابی شناخته شده‌اند. نایلون‌های رکابی در ابعاد، طرح‌ها و ضخامت‌های مختلف بنا به خواسته مشتری قابل تولید است.

سوالات متداول

قیمت نایلون رکابی چاپی چند است؟

قیمت 20 کیلو نایلون دسته رکابی در حدود 1.800.000 و یا بیشتر است.

قیمت نایلون دسته دار شفاف چند است؟

این گونه از نایلون‌ها از کیلویی 45 هزار تومان شروع شده و با ضخیم‌تر شدن نایلون قیمت افزایش پیدا می‌کند.

محصولات مشابه

دیدگاه کاربران

19 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست