انواع پلاستیک دسته دار

پلاستیک دسته دار

انجام خرید‌های روزانه و تهیه محصولات از فروشگاه‌های مختلف، همیشه با چالش حمل و نقل محصول همراه بوده ‌است. به وجود آمدن نایلون‌های دسته دار، باعث شده است که بتوان محصولات را به راحت‌ترین حالت ممکن، حمل کرد، بدون اینکه آسیبی به آن‌ها وارد شود. نایلون‌های پلاستیکی در ابعاد و ویژگی‌های مختلفی تولید می‌شوند که فروشگاه‌ها و صنایع مختلف، می‌توانند با توجه به نیاز خود انواع آن را تهیه کنند. ما در این مقاله به بررسی این نایلون و کاربردهای آن می‌پردازیم. همراه ما باشید.

قیمت پلاستیک دسته دار

انواع پلاستیک دسته دار

نایلون‌های دسته دار در بسیاری از صنایع و فروشگاه‌ها جهت حمل آسان‌تر محصولات استفاده می‌شوند. این نوع نایلون از مقاومت خوبی برخوردار است و با توجه به نوع دسته، رنگ، مواد اولیه و… به گروه‌های مختلفی تقسیم می‌شود.

انواع نایلون دسته دار بر اساس دسته

نوع دسته رکابی نایلون دسته دار، قدرت تحمل وزن بالایی دارد و معمولا برای تربار، رستوران، میوه فروشی، سوپرمارکت و… استفاده می‌شود.

نمونه‌های دیگر پلاستیک دسته دار مانند دسته موزی، دسته تقویتی و… به شکل زیباتری وارد بازار می‌شوند و به دلیل جلوه زیبایی که دارند، برای لباس فروشی و بوتیک‌های مختلف استفاده می‌شوند.

انواع نایلون دسته دار بر اساس مواد اولیه

علاوه بر نوع دسته، مواد اولیه به کار رفته شده هم باعث دسته بندی این نایلون در سه گروه نایلون درجه1، نایلون درجه 2 و نایلون درجه 3 می‌شود.

  • نایلون درجه 1: این نوع نایلون از مواد نو و تازه ساخته می‌شود و کیفیت بالایی دارد. بنابراین برای حمل مواد غذایی باید از نایلون درجه 1 استفاده شود.
  • نایلون درجه 2 و 3: این دو نوع نایلون بازیافتی هستند و از ضایعات تولید می‌شوند که با توجه به نحوه بازیافت و ترکیبات، درجه متفاوتی دارند. از این نوع نایلون برای حمل محصولات غیر حساس استفاده می‌شود.

انواع نایلون دسته دار بر اساس رنگ

نایلون‌ها بر اساس رنگ به سه گروه نایلون سفید، نایلون سیاه و نایلون رنگی تقسیم می شوند که ویژگی‌ و مزایا هر یک، به شرح زیر است.

  1. پلاستیک دسته دار سفید: نایلون‌های سفید یکی از نایلون‌های پرمصرف در بازار هستند که در بسیاری از فروشگاه‌ها کاربرد دارند. این نوع نایلون به دلیل شفافیت محصول درون پلاستیک را نشان می‌دهد و معمولا در میوه فروشی و سوپرمارکت استفاده می‌شود.
  2. پلاستیک دسته دار مشکی: نایلون دسته دار مشکی نور را از خود عبور نمی‌هد، بنابراین محصول درون آن قابل مشاهده نیست. به همین دلیل بسیاری از کارخانجات‌ها و فروشگاه‌ها برای محصولات حساس به نور یا در شرایطی که محصول نباید در دید همگان باشد، از این نایلون استفاده می‌کنند.
  3. پلاستیک دسته دار رنگی: نایلون‌های رنگی به کیفیت بالایی در رنگ ریزی نیاز دارند. به همین دلیل بهتر است این نوع نایلون را از تولید کنندگان معتبر خریداری کنید. نایلون‌های رنگی معمولا کدر هستند و محصولات درون آن قابل رویت نیست. فروشگاه‌ها برای ایجاد ارزش بیشتر و تنوع، از نایلون‌های رنگی استفاده می‌کنند که جذابیت بیشتری دارد.

چاپ پلاستیک دسته دار

یکی از قابلیت‌های مهم در پلاستیک‌های دسته دار، قابلیت چاپ بر روی آن است. همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم، این نوع نایلون در فروشگاه‌های زیادی کاربرد دارد. فروشندگان کالا می‌توانند برای تبلیغ برند و فروشگاه خود، ایجاد اعتماد و آشنایی بیشتر مردم با فروشگاهشان، اطلاعاتی را بر روی نایلون دسته دار چاپ کنند. این اطلاعات می‌تواند شامل شماره تماس، نام فروشگاه، لوگو، جمله، آدرس و… باشد. تبلیغاتی به دو صورت سفارشی و آماده وارد بازار می‌شوند تا افراد با بودجه مختلف، توانایی خریداری این نوع نایلون دسته دار را داشته باشند. نایلون‌های دسته دار چاپی علاوه بر تبلیغات، باعث جلوه و زیبایی بیشتر می‌شوند و از نایلون‌های بدون طرح بهتر هستند.

خرید پلاستیک دسته دار کیلویی

برای خرید پلاستیک دسته دار کیلویی باید در ابتدا مشخصات محصول و نیاز خود را برآورد کنید. سپس با انتخاب میزان ابعاد، ضخامت، کیفیت، رنگ، نوع دسته و… پلاستیک دسته دار، برای خرید آن اقدام کنید. پلاستیک دسته دار کیلویی می‌تواند با توجه به سلیقه شما به صورت سفارشی آماده شود که هزینه بالاتری خواهد داشت. بهتر است برای خرید پلاستیک، آن را با حجم بالا خریداری کنید تا خرید شما عمده محسوب شده و هزینه آن کمتر شود. برای کاهش قیمت پلاستیک دسته دار کیلویی می‌توانید در صورت حساس نبودن محصولات خود، از انواع درجه 2 و 3 آن استفاده کنید که ظاهری شبیه به نوع درجه 1 دارد. شما می‌توانید بر روی این نایلون هم مانند نوع درجه 1 چاپ انجام دهید و ظاهر بهتری ایجاد کنید.

جمع بندی

پلاستیک دسته دار یکی از نیازهای مهم فروشگاه‌ها برای ارائه محصولات خود به مشتریان است که امروزه در تنوع بالایی تولید می‌شود. ما در این مقاله به شناخت انواع مختلف نایلون دسته دار و ویژگی‌های هر یک پرداختیم. شما می‌توانید با درنظر گرفتن این ویژگی‌ها و محصولات خود، نوع مناسب نایلون را انتخاب کنید. پلاستیک دسته دار قابلیت چاپ پذیری هم دارد که شرایط آن در این مقاله بررسی شده است. شما می‌توانید با توجه به آن شرایط، نایلون‌های اختصاصی فروشگاه خود را تهیه کنید.

سوالات متداول

محصولات مشابه

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست