نایلون دسته موزی تبلیغاتی

صاحبان فروشگاه‌های خرده فروشی و مغازه داران در سراسر جهان اهمیت نایلون دسته موزی را خوب می‌شناسند. این نوع کیسه دسته دار مطمئناً از شیک‌ترین و در عین حال راحت‌ترین کیسه‌های خرید در بازار است. این کیسه‌ها در برابر پارگی و کشش مقاوم هستند و می‌توان آنها را در رنگ‌ها و چاپ‌های مختلف سفارش داد. با خرید نایلون دسته موزی این امکان را دارید تا برند خود را روی کیسه چاپ کرده و آن تبلیغ کنید. از همه مهمتر، این نایلون دسته دار می‌تواند تجربه مثبتی را به خریداران شما ارائه دهد.

نایلون موزی

نایلون دسته موزی چیست؟

نایلون دسته موزی یک کیسه مربعی یا مستطیلی است که یک دسته به شکل موز (بیضی مانند) دارد. بنابراین به آن کیسه دسته موزی می‌گویند. تفاوت آن با کیسه‌های دسته تقویتی در عدم وجود قسمت تقویت کننده در اطراف دسته‌های برش خورده است. نایلون‌های دسته موزی جهت بسته بندی محصولات مختلف مانند پوشاک، لوازم آرایش، کتاب، خوراکی‌ها و سایر اقلام و تحویل آنها به مشتری یک گزینه اقتصادی هستند.

اگر این مدل کیسه دارای دسته تقویت شده باشد، حمل وسایل سنگین‌تر را بدون نگرانی از پارگی امکان‌پذیر می‌کند.  کیسه دسته دار با چگالی کم و چگالی بالا تولید می‌شود. کیسه‌های دسته‌دار با چگالی کم مقاومت زیادی در برابر پارگی و سوراخ شدن دارند. مدل‌ها با چگالی بالا علاوه بر مقاومت بالا در برابر پارگی، دوام بیشتری را ارائه می‌دهند. همچنین، خرید نایلون دسته موزی به صورت تکی و عمده امکان پذیر است.

ویژگی‌های نایلون دسته موزی

کیسه های دسته دار موزی در برابر پارگی و سوراخ شدن مقاوم هستند. به همین دلیل از این کیسه ها اغلب برای خرید کالا، دادن هدیه، تبلیغ کردن، مشاغل خانگی و موارد دیگر به وفور استفاده می‌شود. شما این امکان را دارید نایلون دسته موزی را براساس اندازه، رنگ، نوع چاپ و کیفیت پلاستیک سفارش دهید. همچنین، این کیسه معمولاً در سه مدل مختلف تولید می‌شود که عبارتند از:

  • مدل ته و بغل دوخت
  • مدل ته کاست و بغل دوخت
  • مدل بغل کاست و ته دوخت

مزایای خرید نایلون دسته موزی

مغازه داران و صاحبان خرده فروشی‌ها در سراسر جهان می‌دانند که کیسه دسته دار چقدر مهم است. این کیسه ها به دلیل کیفیت عالی، پرداخت خوب و قیمت مقرون به صرفه بسیار مورد توجه هستند. از مزایای نایلون‌های دسته موزی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تاثیرگذاری و جذابیت ظاهری

مشتریان همیشه به دنبال چیزهای جدید و متنوع هستند. کیسه‌های دسته دار رنگارنگ با چاپ‌های جذاب مطمئناً توجه مشتریان را به خود جلب خواهند کرد. این کیسه‌ها همچنین بسیار جذاب هستند و به مشتریان این تصور را القا می‌کنند که شما بهترین محصولات را در شهر می‌فروشید.

ایجاد هویت و آگاهی از برند

این روزها ایجاد هویت برند ضروری است. شما می‌توانید با سفارشی سازی لوازم خود در بازار پر رقابت امروز بهتر عمل کنید. لوگو و نام فروشگاه خود را می‌توانید روی کیسه‌های پلاستیکی چاپ کنید تا برند شما در بازار متمایز شود. برند شما به طور برجسته بر روی نایلون دسته موزی چاپ می‌شود.

ضد آب بودن و دوام بالا

کیسه‌های دسته دار می‌توانند وزن بیشتری را نسبت به سایر مدل‌های دیگر در بازار تحمل کنند. این کیسه‌ها مقاومت بیشتری نسبت به کیسه‌های کاغذی دارند. نایلون‌های دسته موزی  می‌توانند در برابر شرایط آب و هوایی شدید مقاومت زیادی داشته باشند. این کیسه‌ها از محتویات شما در برابر مواد شیمیایی و بوهای ناخواسته محافظت می‌کنند.

سبک وزن و اشغال فضای کم

فروشندگان نمی‌خواهند فضای ذخیره سازی خود را صرف کیسه‌های بسته بندی کنند. کیسه‌های دسته دار موزی در این شرایط بسیار مفید هستند. آنها را می‌توان در هر گوشه انبار یا مغازه نگهداری کرد زیرا بسیار نازک هستند. نایلون‌های دسته موزی همچنین بسیار سبک وزن هستند، بنابراین می‌توان آنها را به راحتی حمل کرد.

قیمت نایلون دسته موزی

قیمت کیسه‌های دسته موزی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال، هر چه تعداد کیسه‌ها بیشتر باشد، قیمت بیشتری را پرداخت کنید یا اینکه بالا بودن میزان چگالی به افزایش وزن کیسه منجر می‌شود که در نهایت قیمت را افزایش می‌دهد. باید توجه داشته باشید که این کیسه‌ها به صورت وزنی به فروش می‌رسند. به طور کلی، در لیست قیمت نایلون دسته موزی عوامل زیر موثر هستند:

  • شرکت تولید کننده
  • مقدار مورد نیاز
  • ابعاد و چگالی
  • چاپ روی نایلون
  • نوسانات دلار
  • میزان عرضه و تقاضا

چرا باید نایلون دسته موزی بخریم؟

کیسه دسته دار برای خرده فروشی‌ها، مغازه‌ها و استفاده در نمایشگاه‌های تجاری کاملاً ایده آل هستند. این کیسه‌ها در رنگ‌ها و اندازه‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شوند تا با نیازهای مشتریان مطابقت داشته باشند. دسته‌های بریده شده این کیسه‌ها امکان حمل آسان آنها را فراهم می‌کنند و راحتی فوق العاده‌ای را برای کاربران به ارمغان می‌آورند.

با خرید نایلون دسته موزی می‌توانید از رقبا متمایز شوید زیرا این مکان را دارید تا کیسه مورد نظر را مطابق با نیازهای خود سفارش دهید. طرح‌های سفارشی و تبلیغ برند توجه مشتریان را به خود جلب می‌کنند. به طور کلی، با تهیه نایلون‌های دسته موزی می‌توانید تاثیر شگفتی بر مشتریان خود بگذارید.

سوالات متداول

قیمت نایلون دسته موزی وابسته به چه عواملی است؟

قیمت این نایلون وابسته به شرایطی مانند نرخ ارز روز و مواد اولیه، مقدار سفارش، ابعاد و ضخامت نایلون، همچنین آیتم‌های اضافه شده به محصول مانند رنگ دلخواه، چاپ روی پلاستیک و موارد مشابه است.

محصولات مشابه

دیدگاه کاربران

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • اشرافی
    1402-01-16 0:40 ق.ظ

    سلام کدام مدل به درد فروشگاه لباس فروشی میخوره؟

    پاسخ
    • آذین پلاست کیمیا
      1402-01-16 0:47 ق.ظ

      سلام از پلاستیک های ضخیم تر و شکیل تر برای فروشگاه ها استفاده کنید. نایلون دسته موزی انتخاب مناسبیه

      پاسخ
  • سلام مدل ته کاست نیاز دارم برای فروشگاه. اگر خدمات چاپ نایلون هم اضافه شه برای 3000 عدد چه قدر میشه؟ رنگ سفید+ چاپ لوگو

    پاسخ
    • آذین پلاست کیمیا
      1402-02-18 1:00 ب.ظ

      سلام برای دریافت قیمت باید تماس بگیرید. قیمت ها هر روز اپدیت می‌شوند

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست