کاور نایلون حباب دار در سال 1957 توسط دو آمریکایی به نام‌های مارک شاوان و آل فیلدینگ اختراع شد که در تلاش بودند کاغذ دیواری پلاستیکی بسازند. کار آنها ناموفق بود! اما اگرچه آنها متوجه شدند که اختراع کاور حباب دار می‌تواند به عنوان یک ضربه گیر استفاده شود. بنابراین این پروژه منجر به تولید محصولی برای بسته بندی انواع محصولات مختلف شد. شما با خرید کاور نایلون حباب دار می‌توانید از این نایلون برای محافظت و حمل و نقل ایمن محصولات حساس خود استفاده کنید. برای بررسی مشخصات محصول و قیمت کیسه نایلون حبابدار از وبسایت «آذین پلاست» اقدام کنید.

کاور نایلون حباب دار

ماده اولیه نایلون حباب دار پلی اتیلن است. پلی اتیلن احتمالاً رایج‌ترین پلیمر مورد استفاده در انواع نایلون بسته بندی است. پلی اتیلن پلیمری است که برای ساخت بسته بندی مواد غذایی، بطری‌های شامپو، اسباب بازی‌های کودکان و حتی جلیقه‌های ضد گلوله استفاده می‌شود! پلی اتیلن به شکل مهره‌ای (به اندازه یک نخود کوچک) وارد کارخانه حباب بند می‌شود. این پلی اتیلن مهره‌دار از طریق فرآیند اکستروژن به صورت مایع ذوب می‌شود تا یک لایه شفاف و پلاستیکی ایجاد کند. از این فرآیند دو لایه صاف فیلم مانند تولید می‌شود.

یک لایه از روی یک استوانه فولادی با سوراخ‌هایی در آن عبور داده می‌شود. یک پمپ خلاء قدرتمند در داخل سیلندر فولادی، لایه پلی اتیلن مسطح را محکم روی آن می‌کشد تا حباب ایجاد شود. لایه مسطح دوم فیلم از روی خود سیلندر-لامینیت از لایه اول عبور می‌کند تا خروج هوا از حباب‌ها را غیرممکن سازند. دو اندازه رایج حباب از جمله بزرگ و کوچک با استفاده از سیلندرهایی با سوراخ‌هایی با اندازه‌های مختلف ساخته می‌شوند. حباب کوچک دارای قطر 10 میلی متر و ارتفاع هر حباب 4 میلی متر است، حباب بزرگ دارای قطر 20 میلی متر و ارتفاع 7 میلی متر است.

فواید خرید کاور نایلون حباب دار

کیسه نایلون حبابدار بهترین راه برای بسته بندی اقلام شکننده و سنگین است تا اطمینان حاصل شود که آنها نمی‌شکنند و یا خرد نمی‌شوند. در مقایسه با سایر نایلون‌های محافظتی، کاور حباب دار هوای خود را طولانی‌تر و پایدارتر نگه می‌دارد. همچنین ضخیم‌تر از بسیاری از مواد بالشتکی سلولی است که همین امر آن را قوی‌تر و بادوام‌تر می‌کند. بسته بندی حبابدار باعث صرفه جویی در هزینه حمل و نقل اقلام شکننده می‌شود.

از آنجایی که برای محکم کردن صحیح یک مورد نیازی به پوشش حبابدار زیادی ندارید، از مواد کمتری استفاده می‌شود تا ایمنی و امنیت بهتری برای کالا فراهم شود. روکش حباب دار برخی از مزایای زیست محیطی را نیز به همراه دارد. نه تنها قابل بازیافت است، بلکه مردم می‌توانند بارها و بارها از آن استفاده کنند، بدون اینکه اثربخشی آن کاهش یابد. این واقعیت که هنگام انتخاب کاور حباب دار از مواد کمتری برای بسته بندی استفاده می‌شود نیز به عنوان یک مزیت زیست محیطی ظاهر می‌شود.

کاربرد نایلون حباب دار

از موارد استفاده کیسه نایلون حباب دار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محافظت از محصولات در برابر ضربه و خراش در حین جا به جایی
  • بسته بندی لوازم منزل برای اسباب کشی و انبار به عنوان ضربه گیر
  • ایجاد فاصله بین قطعات تولیدی جلوگیری از تداخل رنگ بین محصولات
  • عایق بندی موقت لوله‌های آب و کانال‌های تاسیساتی
  • عایق بندی دیوار گلخانه‌های کشاورزی برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی در زمستان
  • عایق بندی موقت شیشه منازل و اتومبیل در فصول سرد و جلوگیری از یخ زدگی
  • پوشش استخر و حوض منازل و باغات جهت جلوگیری از ورود آشغال، گرد و غبار و کاهش میزان تبخیر آب

نکات مهم در خرید نایلون حباب دار

کاور بسته بندی حباب دار می‌تواند از اقلام ظریف در هنگام حمل و نقل یا ذخیره سازی محافظت کند. با این حال، همه کاورهای حباب‌دار یکسان تولید نمی‌شوند و انتخاب نوع و اندازه مناسب به نیازهای شما بستگی دارد. در ادامه به نکات مهم در خرید نایلون حباب‌دار اشاره می‌کنیم:

1- اندازه حباب را در نظر بگیرید

نایلون حباب دار در اندازه‌های مختلف حباب، از حباب‌های کوچک تا بزرگ وجود دارد. حباب‌های کوچک برای محافظت از اقلام کوچک‌تر عالی هستند، در حالی که حباب‌های بزرگ‌تر برای اقلام بزرگ‌تر که نیاز به بالشتک بیشتری دارند، بهتر خواهند بود. همچنین ضخامت نایلون از 2 تا 5 لایه متفاوت است.

2- عرض رول را تعیین کنید

عرض رول بسته بندی حباب دار می‌تواند متفاوت باشد، بنابراین باید به این فکر کنید که چه اقلامی را بسته بندی می‌کنید. اگر وسایل کوچکی را بسته بندی می‌کنید، عرض باریک 30 تا 45 سانتی متر ممکن است کافی باشد. برای آیتم‌های بزرگ‌تر، ممکن است به عرض رول وسیع‌تر 60 تا 120 سانتی متر نیاز داشته باشید.

3- در مورد طول رول تصمیم بگیرید

طول رول کاور نایلون حباب دار نیز می‌تواند متفاوت باشد و شما باید طولی را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. اگر اقلام زیادی را حمل می‌کنید یا ذخیره می‌کنید، ممکن است بخواهید به دنبال رول‌های طولانی‌تر از 30 تا 60 متر باشید. رول‌های کوتاه 7.5 تا 15 متر ممکن است برای کارهای کوچکتر کافی باشند.

4- مقدار چگالی کاور را انتخاب کنید

روکش حباب دار در انواع مختلف از سبک تا سنگین موجود است. اگر اقلام ظریف یا شکننده مانند ظروف شیشه‌ای یا لوازم الکترونیکی را بسته ‌بندی می‌کنید، بهتر است درجه چگالی بالاتری از پوشش حباب‌دار را انتخاب کنید تا حداکثر محافظت را داشته باشید.

قیمت کاور نایلون حباب دار

در نهایت، مهم است که قیمت‌ها را از تامین‌ کنندگان مختلف مقایسه کنید و اگر به طور منظم از کیسه نایلون حباب‌ دار استفاده می‌کنید، خرید عمده را در نظر بگیرید. در نهایت، قیمت کاور حباب دار مقدار مورد نیاز مشتری (برحسب کیلوگرم)، کیفیت ساخت، میزان عرضه و تقاضا و نرخ ارز بستگی دارد.

فروش بهترین کاور نایلون حباب دار توسط آذین پلاست

کاور نایلون حباب دار به عنوان یک ضربه گیر عمل می‌کند و شما می‌توانید با خرید این محصول از آذین پلاست، از محصولات خود محافظت کنید. نایلون‌های آذین پلاست از بالاترین کیفیت ساخته می‌شوند و به خوبی جوابگوی نیازهای شما هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم مشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست